tisdag 16 september 2014

Giv mig styrka

Idag var det dags att graviditetstesta och jag var såpass spänd att jag vaknade med migrän. Trots att jag verkligen inte förväntade mig ett pluss så hoppades jag. Men det var negativt som jag trott. Då vet jag i alla fall det nu och kan gå vidare på riktigt.

Jag kom sent till jobbet på grund av migränen (hade helst stannat hemma men det kunde jag inte med med tanke på att jag var hemma hela förra veckan), det är tredje migränattacken sedan i lördags men jag tror att det blir bättre nu när jag vet. Jag hoppas verkligen det för nu orkar jag inte mer, jag orkar inte både sörja och må dåligt fysiskt. Ibland känns det som att jag kommer att gå sönder på riktigt, som att jag en dag helt enkelt inte kommer kunna ta mig ur sängen och fortsätta kämpa.

4 kommentarer:

  1. Åh, fina du, önskar så att jag kunde ta bort allt det onda! Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer ju kännas att bättre. Det gör det alltid. Jag får härda ut.

      Kram

      Radera