lördag 6 september 2014

Missfall?

Jag är så jäkla orolig. Vi de senaste tre tillfällena som jag har varit på toaletten nu så har det kommit blod. Lite rosa de två första gångerna och nu lite mer fast brunt i färgen. Jag har ihållande molvärk sedan ett par timmar tillbaka. Det får inte vara ett missfall. Jag klarar inte av det. Det får inte hända!

Jag kan inget att göra än att vänta och se tänker jag för jag är ju trots allt bara i vecka 6 så vad skulle de kunna se om jag åkte in akut? Hjärtat kanske ändå inte har börjat att slå ännu.

Jag hoppas, om det nu är ett missfall, att det bara är det ena fostret som släpper och inte det andra. Någon liten lite rättvisa måste det finnas i den här världen. Jag känner mig helt förtvivlad av oro.

2 kommentarer:

  1. Hej kakan, det är helt normalt med blödning under graviditeten! Men förstår din oro så ring din läkare på måndag så kan du säkert få mer lugnande ord, kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pia men det har blött lite för mycket för att vara något som jag inte ska oroa mig för...

      Kram

      Radera