fredag 20 februari 2015

4+3


Herregud vad trött jag är. Trött och frusen. Igår när jag kom hem så somnade jag direkt på soffan för att sedan flytta mig in i sängen och där sova mellan 19 till 6:30 i morse. Och jag är fortfarande trött men det är värst på kvällen som tur är. Jag väljer att se det som något positivt för jag kommer inte ihåg att jag var trött sist så förhoppningsvis så tyder detta på att allt är som det ska med embryot. Vecka 4-10 är kritiska för embryot så jag är orolig men har nog lugnat ner mig något. Går inte och klämmer mig själv på brösten lite mycket.

Den här helgen ska jag och min brudtärna prova klänningar inför bröllopet. Min sambo och jag har bestämt oss för att gifta oss sommaren 2016 så jag är ute i sjukt god tid. Dessutom så känner jag nu att det kanske inte blir av den sommaren heller, vet inte hur roligt det är att gifta sig med en halvåring på armen? Men för nu låtsas jag som att det ska bli av så jag får prova fina klänningar med min bästa vän.

10 kommentarer:

  1. Så roligt att du är gravid :) Alla veckor har sin charm!

    Själv har jag gått halvvägs på söndag, helt galet! Hade rul igår och allt såg bra ut :) Läkaren var 80 % säker på att det är en flicka.

    Ta hand om dig nu! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul ;)

      Härligt! Halvvägs, det är stort! och en flicka, vad mysigt!

      Har du gjort KUB?

      Detsamma! Kram

      Radera
  2. Japp, vi gjorde kub också, i vecka 12. Det såg bra ut då med. Nu blir inte nästa ul förrän i v 32, men om vi inte skulle ha gjort ivf skulle det inte bli några fler ul! Jag har ännu inte riktigt fattat att det har gått vägen så här långt, känns så underbart men också overkligt! <3

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det men vad härligt att allt sett fint ut! Njut!

      Kram

      Radera
  3. Woho, grattis! Men vore inte det helt fantastiskt, klart ni ska ha er lilla halvåring och gifta er, mega ju ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, vi lägger det nog i september nu har vi sagt. Då är knodden lite äldre iaf och kanske kan lämnas med mamma på kvällen/natten. Och vi är bruna från sommaren och inte likbleka som vi kanske varit i juni ;)

      Radera
  4. Åh, vad roligt!!! Att planera vårt bröllop var bland det roligaste jag gjort så att börja redan nu är nu bara att sprida ut glädjen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade en finfin klänning på Zetterberg couture men det var den första jag provade så jag har massa fler klänningar prova :)

      Radera
  5. Stort grattis till graviditeten!! Har inte varit inne å läst på ett tag å har ju missat värsta nyheten;-) kraaam**

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Måtte det gå hela vägen nu bara!

      Kram

      Radera