måndag 2 februari 2015

Dan före dan


Kom precis tillbaka till jobbet efter ett akupunkturbesök. Den här gången bad jag om en kudde att lägga under knäna för att hjälpa ryggen lite och det funkade, jag somnade till. Väldigt skönt att somna istället för att ligga och tycka att det är pest och pina och undra hur lång tid det är kvar. Det har gjort mycket ondare när hon har att nålarna den här behandlingen, hon testade att byta nålar idag och det var lite bättre men jag tror helt enkelt att min kropp är trött på att få nålar i sig hela tiden.

Imorgon är det dags för äggplock. Spännande och läskigt. Jag har inte haft så ont vid mina äggplock men det känns olika från gång till gång så jag är helt klart nervös. Jag hoppas allt minst de nio stora blåsorna har växt till sig så att jag får ut 9 ägg. Tänk om jag kunde få tillbaka två och dessutom något till frysen! Det hade vart nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar