onsdag 25 februari 2015

Oro



Jag var på ett hujedans humör igår. Jag var arg på allt! På vinden för att det blåste som satan när jag skulle gå ifrån jobbet, tanten i affären som inte verkade lyssna på mig, på att jag var så frusen, trött och mådde illa och på min sambo som ”väsnades” genom att klia sig och vägra ligga stilla när vi skulle sova.

Och idag är jag hur orolig som helst. Jag har ihållande ”mensvärk” vilket påminner mig om när jag fick mitt missfall och jag har varit på toaletten flera gånger för att kolla om det kommit blod. Inget hittills tack och lov men jag blir så jäkla trött på att vara så här orolig hela tiden. Sen har jag som ilningar och stickningar i fiffi eller strax ovanför, långt ner i magen i alla fall vilket inte känns bra. Och jag mår inte illa idag heller vilket jag ju gjorde igår. Fan fan fan.

4 kommentarer:

  1. Fy fasiken, kan knappt föreställa mig hur jobbig din situation är just nu. Tänker på dig!

    De där sticken och ilningarna i den nedre regionen som du beskriver hade jag också mycket av i början. Jag kunde bli helt kallsvettig av dem emellanåt, känns väldigt obehagligt! Det är någon blandning av att hormonerna kan påverka nerver samt att ligamenten och livmodern töjer sig sa min barnmorska...

    Håller tummarna hårt för dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Känns lite bättre idag tack och lov.

      Kram

      Radera
  2. Jag förstår att du blir skräckslagen av mensvärkskänslan. Det kan ju uppta hela ens koncentration. Jag hoppas att det är kroppen som luras och att allt fortsätter bra. Kram

    SvaraRadera