måndag 9 februari 2015

Surt



Det var inget som klarade sig till frysen. Jäklar vad besviken jag känner mig. Det hade varit så himla skönt att inte behöva göra om hela skiten med ägguttag och sprutor och fan och hans moster. Även om jag hoppas att det inte skulle behövas ett försök till så hade det varit en sådan lättnad att veta att nästa försök i så fall blev ett FET. Jag tänkte direkt att detta var ett tecken. Ett dåligt tecken. Precis innan jag ringde kliniken så ringde jag på ett jobb jag varit på intervju för utan svar och jag tänkte att nu skiter sig alltihop. Men så fick jag ett mejl om att jag vunnit ett presentkort så nu känns det inte helt kört med allt i alla fall. Men surt. Jävligt surt.

7 kommentarer:

  1. Men, aj vad ont. Håller tummarna fortsatt för dina andra två, som är på rätt plats, där de har det allra bäst! Och grattis till presentkortet : ) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja blä. Det hade känts så bra om de legat där i frysen som en säkerhet. Bara tanken på att göra om hela skiten känns otroligt jobbigt.

      Tack!

      Kram

      Radera
    2. Ja, för bövelen vad jag förstår det! Men nu hoppas och tror vi på dina två småttingar, heja, heja : )

      Radera
  2. IVF-dåliga dagar lägger svärta på allt. Så tycker jag att det brukar vara. Det påverkar ju hela ens humör och känsla den dagen och många dagar efter ibland. Men allt är INTE kört! Jag håller tummarna hårt för de två du har! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna! Grattis till presentkortet :-) Kram Pia

    SvaraRadera