måndag 9 februari 2015

Ruvardag 4



Idag kommer kliniken ringa om inga av embryona har klarat sig tills idag, om de inte blivit blastocyster och kan frysas ned. Jag sitter som på nålar. Det känns i princip lika nervöst som när man hoppas att kliniken inte ringer samma dag som återföringen för att tala om att de inte har något att föra tillbaka. Jag undrar om det är samma tid de ringer i så fall, typ innan 11? Jag har sagt det förr: Allt i den här processen är nervöst. Efter idag kommer nog oron för om det tagit sig eller inte det här försöket, att slå in. Det är ruvardag 4 idag och jösses vad långsamt tiden går. Jag har kikat tillbaka i bloggen på hur det kändes på det försöket där jag faktiskt blev gravid och fram till dag 10-11 kändes inget alls. Så man kan tycka att jag borde kunna slappna av lite men det vet jag att jag inte kommer att lyckas med. Jag har ömma bröst och ibland känns det som mensvärk. Det är mina symptom på ruvardag 4.

2 kommentarer: